A once in a lifetime!

10/28/2013


En toen was het stil op ´picture la pura vida´. En voorlopig zal het nog wel even stil blijven.. Maar niet voor eeuwig, vanaf januari 2014 zal ik weer vele blogs online gooien! En wel met onder andere heel erg veel nieuwe en gave travel tips. Op dit moment bevind ik me namelijk voor drie maanden in Zuid-Amerika! We hebben er inmiddels een maand op zitten en de tijd vliegt voorbij.
De mensen, de cultuur, de omgeving, het is een rollercoaster aan nieuwe ervaringen en belevenissen. En het enige wat we nu doen is genieten, genieten en genieten van deze ´once in a lifetime experience!´. Wil je toch een beetje op de hoogte blijven van waar ik nu ben. Kijk dan eens op onze persoonlijke blog www.kayensharon.blogspot.nl
 ook deze is nu te volgen via bloglovin

Of volg me via instagram www.instagram.com/instagramsharon
Heel veel liefs uit Peru!

1 opmerking :

  1. Klinkt als een geweldige reis! Ik ga jullie persoonlijke blog ook volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen